Saturday, December 23, 2006

Entry Khas: Christmas Special Untuk Kak Dora

Tak sempat rasanya aku nak buat entry ni menjelang tanggal 25hb. Disember. Ye lah kan? Aku ni mengharapkan belas ehsan tenet kat ofis aje hu hu hu... so this special entry is dedicated to my lovely Kak Dora di Tampin...

Menjelang tanggal 25hb. Disember ni, aku ingin mencucapkan Merry Christmas and A Happy New Year kepada Kak Dora ku cayang. Semoga sambutan Hari Natal tahun ini akan terus memberikan Kak Dora, suami tersayang dan anak comelmu kebahagiaan untuk meneruskan penghidupan di tahun mendatang. Walaupun semakin jarang berhubungan baik di YM mahupun di sms, aku mengharapkan Kak Dora akan terus mengingati diriku yang masih mencari rezeki di bumi tanah tumpah darah Kak Dora. Aku juga mengharapkan Kak Dora agar mungkin dapat menjenguk blog aku yang tak seberapanya ini sesekali dan menjerit di shoutboxku... hu hu hu hu hu I miss you ahkakku cayang...


Buat Kak Dora sekeluarga...

No comments: