Friday, November 17, 2006

Kembali berblog...

Dekat 3 minggu jugak meninggalkan dunia blog ni... Ramai gak yang carik aku. Menantikan cerita atau catatan terkini... macamlah aku ni popular sangat... wakakakak! Alkisahnya aku balik beraya di kampung. Adalah 2 minggu jugak. Bukan tiada talian internet di kampung, tapi aku mahu pastikan tiada gangguan dalam cutiku. Porum pun aku tak masuk. Cuma dua kali aku memosting kat Kool menggunakan WAP. Canggih lah tu wakakakak.... abis cuti, aku balik ke Miri. Keje menimbun. Takde masa nak menulis blog. Banyak masa aku abiskan di porum Kool dan AMNet. Windukan sembang ngan kengkawan... AMNet pulak sekarang ni bertukau umah lagi. Bintang berterabur sekali lagi. Slow slowlah menapak. Puak puak Sengal pun dah kurang. Sibbaik ada Kool. Kat situlah aku membuat lawak bangang... Arinih start balik. Tapi ini baru mukadimmah aje... tunggu yek? Dan tengkiyu atas segala galakan dan sokongan dari kengkawan...

No comments: