Friday, November 17, 2006

Perjalanan Anak Rantau 3

Sambungan dari entry Perjalanan Anak Rantau 2

Adeih... berkulatlah aku nak menunggu connecting flight balik ke Kuantan. Flight pukul 4.40 petang. Waktu aku masuk ke balai berlepas baru pukul 11.30... sibbaik kat balai berlepas ada WiFi free. Dapatlah aku berporum dan mengakses internet...


Gambar ni aku rakamkan dari balai berlepas. KLIA nampak cantik dengan pokok-pokok yang menjadikannya seolah-olah lapangan terbang di dalam hutan...


Pemandangan di balai berlepas yang sedikit sunyi selepas Air Asia menggunakan Terminal Tambang Murah... kalau tak arituh memang senantiasa penuh dengan manusia yang nak terbang dan yang baru sampai...


Satu lagi pemandangan... kosong aje... owang pun tak ramai... boring sih... sibbaik aku bawak laptop. Leh gak nak internet...


Dalam kul 2... tahap keboringan yang memuncak dah ni... aku pun pergi ke restoran Burger King di balai berlepas ni... owang pun tak ramai...


Aku makan nugget ayam, apple pie dan fries... mengunyah ngan penuh keboringan... bilalah nak naik kapal terbang ni? Dah berakar montot menunggu...


Pas makan aku melangkah ke wing B balai berlepas... nak carik pintu berlepas ke Kuantan...


Akhirnya masuk jugak aku ke pintu balai berlepas ke Kuantan... ramai gak umat yang nak Kuantan arituh... biasanya takdelah ramai sangat...



Adeih... berjam-jam nunggu... akhirnya pasni dapat gak aku masuk kapal terbang... aku ingin pulang... wakakakakak

Bersambung di coretan berikutnya...

No comments: