Tuesday, January 09, 2007

The Dorm

Bebaru ni, sewaktu balik ke kampung aku berpeluang tengok pilem seram Thai iaitu The Dorm di Astro Prima. Kebetulan ditayangkan pukul 5 petang, leh le aku layan. Kalau malam tu rasanya kem salam ajelah kot? Wakakakak memula tu rasa seram gak tapi half way, aku hilang rasa seram tu. Kisah hantu baik rupanya. Bila aku baca review kat internet, ramai yang menyatakan filem ni ala ala The Sixth Sense tu. Tapi aku suker cerita ni. Cukup bermesej. Cuma aku seram sungguh nengok stail asrama kat Thailand... humang aih!!! cam berek askar pun ada kan? Bayangkanlah kalau kowang duduk kat asrama stail cenggitu. Bilik airnya pun tahap seram. Sibbaik gak antu budak lelaki tu tomey kan? Dah lama aku tak tengok pilem seram, dan bagi aku The Dorm ni kurang seram pun... sibbaik malam tu aku tak terkencing atas katil muehehehe...

No comments: