Tuesday, January 09, 2007

Kembali Semula...

Hemmmm....
Kembali gak aku ke Miri... kembali ke kandang aku... kembali ke tempat aku mencari rezeki. Aku sampai di Miri pada petang hari minggu. Off course tiada mood untuk meneruskan kehidupan. Aku anak mak... kalau boleh hendak bekepit bawah ketiak mak aje wakakaka tapi buruk benar dah tetua ni kan? Kekununnya manja lah tu... Ada banyak cerita backdated yang ingin aku nukilkan di blog ni. Memacam cerita... jadi bawak-bawaklah bersabar yek? Semalam aku cuti... actually aku ada rasa nak demam... bila ambil suhu badan, dah lebih 39 selsius... terus aje aku tipon ofis maklumkan yang aku ambik emergency leaves. Aku malas nak ke klinik. Sebab aku malas nak turun ke bawah, malas nak menghidupkan enjin kereta, malah malas serba-serbi. Aku duduk di dalam bilik aje sambil menonton tv dan makan-makan apa yang patut. Malam tadi pun ala-ala mandom... mau 2-3 hari sindrom mandom ni melanda diri... huwargghhhhhh!!! Apa apa pun aku dah kembali semula ke dunia blog dan dunia porum ku... dua dunia yang sebenarnya cukup membuatkan aku bahagia... bak kata kengkawan di alam porum... welkambeng Damit wakakakaka....

No comments: