Tuesday, January 09, 2007

Ramai Yang Berblog

Tadi aku singgah di blog Beskut... itu pun pasal dia wat promosi kecil-kecilan ala ala Manda jual kepeks mengenai blognya di Kool. Kat situ jumpa pulak link ke blog Misty dan Gabanz. Wahh... nampaknya makin ramai kengkawan yang membuka blog. Aku pun apa lagi, terus aje menambah link ke blog dia orang ke blog aku. Aku bangga gak ngan kengkawan alam siberku kini yang makin ramai mempunyai blog. Walau sengal di porum, namun keseriusan sesorang terserlah gaks kat blog memasing. Beskut ngan cerita kucing-kucingnya (leh le join Ajipp dan Marts), Misty pulak bercerita mengenai lauk yang dimasaknya pada tahun baru (sedapnya... merembes pulak aku wakakaka) manakala Gabanz mengenang memori alam persekolahannya. Ko budak STAR Ipoh yek Gabanz? Wakakakak kena ragging tak masa belajar arituh? Aku ada beberapa owang kawan sekampus yang datang dari STAR. Mental aje? Tapi aku tau Gabanz memang mental. It is good that our little community is now contributing something to the web. Asyik berporum aje kan? Why not kita bukak blog yang mana ianya lebih mencabar? Umpama membela seorang budak kecil, kena dibela dengan penuh kasih sayang agar tumbesarannya elok aje... aku dapat tau ada lagi yang membuka blog, namun masih merahsiakannya... aku harap kowang sudi share blog kowang ngan aku. Aku percaya, kita mampu untuk mengenali antara satu sama lain dengan hanya membaca catatan di blog... jangan lupa jenguk blog dia orang tawww? Kataku mempromosi ala kadar wakakakak

No comments: