Wednesday, October 11, 2006

Apasal aku tak update blog aku ni?


2-3 hari ni aku rasa tahap tahap malas pulak nak update blog aku ni... mesti ramai peminat yang kecewa... wakakakaka camlah aku ni Mawi... sebenarnya 2-3 arinih aku cam takde idea nak buat entry. Tak tau kenapa... walhal dulu kan main beria-ia sehari sampai 4-5 entry. Wakakakak


Arinih cuaca kat Miri mendung aje. Baru aje lepas ujan lebat. Pastu jerebu pulak menambahkan kemuraman sehari-hari. Sibbaik ramai kengkawan di alam siber yang sudi melayan aku. Terhibur gak hari hari aku di samping membuat keje harian. Aku agak-agak mengantuk gak hari ni sebenarnya. Aku balik bilik sewa aku kul 4 pagi tadi. Aku meronda-ronda ngan kawan aku di seluruh bandaraya Miri. Siap berenti kat area kubur Cina kat Mosjaya dan Krokop sambil menyedut udara tanah perkuburan yang angker wakakakak tu dah tahap takde kerjalah tu. Mentang-mentanglah bulan puasa... antu semua kena ikat. Kalau tak, tak hingin aku nak berenti kat jirat Cina tu wakakakak... lepas ronda satu bandaraya, aku gi sahur kat kedai nasi lemak. Balik bilik sewa aje dah tahap lebam... terus aje aku tido... kul 5.30 pagi dah bangun hu hu hu hu pepaham ajelah... rasa nak mengeram aje. Sampai satu peringkat aku rasa nak ambik emergency leave aje. Adeih... camanalah nak memblog ni? Hu hu hu hu


No comments: