Wednesday, October 11, 2006

Siri Enponku: Nokia 3230

Memperkenalkan enpon aku yang seterusnya... iaitu enpon Nokia 3230. Nampak agak canggih ngan ropa yang elegan tetapi inilah enpon paling hampeh pernah aku pakai. Fungsi-fungsinya hampir sama aje ngan Nokia 7610 cuma ada beberapa upgrade... antaranya video recorder leh merekod sampai sejam (bergantung kepada memori kad) dan juga ada radio FM... canggih arrr enpon aku ada radio wakakak... Aku pakai enpon ni tak lama... beberapa bulan aje sebelum ianya kuhentak ke dinding. Tak tau apa masalahnya, yang pasti ia selalu off ngan tetiba yang menyebabkan aku hangen. Enpon ni pun reganya kan main merudum berbanding model 7610. Tak tau naper... yang pasti lepas kuhentak ke dinding dan dibaling hingga bersepai, rasa menyesal pun ada hu hu hu hu inilah enpon Nokia paling tak best pernah aku pakai...

No comments: