Tuesday, October 17, 2006

Tak berporum aku arinih!

Cam biasalahkan? Pepagi bila on kan komputer, mesti aku menuju ke arah porum tempat melepak. Pas klik kat 'Bookmarks' dan klik ke Kool, tak lama pastu kuar mesej ni? Owh tidak!!!!!! Tak berporum aku sepanjang ari. Hal yang sama juga terjadik kat beberapa porum lain yang yang join... ada yang takleh bukak lansung. Hang aje kuar skrin putih. So, dapatlah aku hapdate kan blog aku ni. Ni entry ketiga arinih. Kalau tak tu mana dapat aku abiskan masa kat blog. Lelebih lagi mengenangkan mat-mat rempit dan geng sembang aku yang sengal tahap Senegal itu wakakakak... petang ni dah okey sikit, tapi tak lama pastu hang balik... malas aku nak layan. Buat entry kat sini lagi masyuk. Jap agi nak gi pasar Ramadan... nak beli juadah berbuka...

No comments: