Wednesday, October 11, 2006

Siri Enponku: Nokia 3650

Inilah dia model tipon Nokia yang kedua yang aku miliki. Aku miliki enpon ni setelah aku mula kerja di Sarawak. Masa tu model tipon Nokia yang ada kamera lom banyak agik... jadik agak-agak trendy lah juga. Hanguslah gak savings aku semata-mata nak memiliki enpon yang ensem ni. Dah le keypadnya ala ala pelik menyusahkan, namun setelah memakai beberapa ketika aku berjaya jugak memahirkan diri menggunakan keypadnya sambil menutup mata dan mengorek idung wakakakak enpon ni gak mengajar aku apa itu GPRS dan WAP. Banyak kedit diabiskan untuk mengdonlod lelagu, wallpaper dan permainan java untuk menambahkan lagi lagak sebab memiliki enpon ada kamera. Di samping itu enpon tu juga aku telah upgradekan dengan menambah kad memori 256 MB. Enpon ini masih lagi okey dan masih boleh digunapakai... yang aku moskelkan sekarang ni... mana aku simpan enpon ni yek? Lama dah aku tak nampak... wakakakak

No comments: