Monday, October 02, 2006

Hari Senin yang busy tapi masyukkkk

Cam biasalah... kul 7 lebih aku dah tercegat depan pintu opis. Pak Guard pun kekadang heran... awatlah aku datang pepagi. Nak wat camana, aku kul 6 dah bangun... tak dapat nak tido dah... baik turun opis pepagi. Bukak Astro layan Era lah... kat sini kena bukak tv nak dengar Era. Tak macam korang yang bukak radio aje. Walaupun menyampah ngan deejay Era ni tapi kekadang tu aku ala ala terhibur gaks... tu dia... kerja menimbun nak di siapkan. Try line internet... masih tak elok. Tak tau kenapa? Konsentret le aku wat keje sambil melayan radio Era. Kul 8 lebih internet dah okey... wah... apalagi, terus aje aku masuk Kool... kul 9 boss aku panggil masuk bilik dia. Adalah setengah jam gak dalam bilik dia. Then aku wat keje... sambil menenet... tengahari mata aku dah tahap kuyu. Tak tahan dah...kul 1 aku bentang sejadah dan terus aje mengeram... namun dalam kul 1.45, aku diberitahu ada meeting lagi di bilik mesorat. Huk ala... aku target nak tido sampai kul 2.30... mencik! Sibbaik opis aku ada sinki... apa lagi, cuci muka dan pakai krim rambut... kasik hensem sikit dan ngan lemahnya melangkah ke bilik mesorat. Mesorat pun tak lama... 45 minit aje. Aku layan mengantuk. Hadir cuma nak cukupkan korum. Kul 3 masuk balik bilik. Dah takde mood nak wat keje. Aku layan internet aje. Then member aku datang ke pejabat. Ajak gi pasar Ramadan. Orait gak... aku naik kete dia. Apa yang aku beli ada aku ceritakan di Kool, jadik kalau rajin korang masuklah situ dan baca. Then balik opis... ada staff buat OT jadik bukak bersama. Lewat aku ke masjid... tapi sempatlah terawih. Kul 9 dah setel jadik aku pun mengeteh. Malam ni stayback kat opis... siapkan keje aku. Mengantuk pun ada... hu hu hu hu nak lepak ngan Ajipp dan kengkawan lain kat Kool lah... barulah cool...

No comments: