Wednesday, October 11, 2006

Siri Enponku: Nokia 7610

Ha... inilah bagi aku enpon Nokia yang paling best. Nokia 7610... ada owang panggey daun, tapi aku rasa ini bukan model daun sebab model daun ialah Nokia yang satu lagi yang bentuk tahapahapa tu... yang tu memang cam daun. Enpon ni memang best dan memiliki banyak ciri yang menambahkan keenseman penggunanya. Antaranya ialah kamera dengan resolusi yang lebih power (gambar lagi terang dan detail), video sehingga 10 minit setiap satu rakaman (bergantung kepada memori kad), slot untuk upgrade kad memori, tema enpon, leh install software untuk upgrade enpon dan memacam lagi. Paling best dapat mainkan lagu MP3... tahun lepas aku leh letak 40 lebih lagu raya dalam enpon ni... Aku amat puas ati memakai enpon ini dan sehingga kini masih menggunakan enpon ini. Kepada kengkawan yang selalu ku sms dan menghantar sms kat aku, inilah enpon yang mengerat dan mengakrabkan hubungan silatulrahim sesama kita. Enpon ni pun tahan lasak. Dah berapa kali jatuh namun masih pawarut... Oh Nokia 7610ku... I lap you... wakakakakak

No comments: