Wednesday, October 11, 2006

Siri Enponku: Nokia N70

Enpon yang baru ditauliahkan masuk ke dalam fleet enpon-enpon ku ini ialah Nokia N70. Lama dah aku mengidam nakkan enpon ni sebab dia ada 2 kamera woooo... walaupun aku tak pakai 3G, aku naklah jugak uptodate kan? Sesuai ngan aku yang keje seketip cabuk ni wakakakak selain dari bentuknya yang aku rasa nampak agak stylish, enpon ni ada banyak improvement... paparan skrin pun nampak lawa, kamera pun resolusi tinggi sikit dan siap ada flash... tapi more or less fungsinya sama aje ngan enpon Nokia yang model lelain. Setakat ni aku puas hati ngan enpon ni yang aku gunakan untuk tipon client, boss dan kengkawan di Sarawak. Cuma satu aje yang spoilnya, enpon Nokia speaker tak best arrr... pasni aku nak beli Sony Ericsson lah pulak... yang walkman tu... bunyi best siot....

No comments: