Monday, December 18, 2006

Ajipp Dah Ada Blog?

Diam tak diam bro ku yang sowang ni dah ada blog. Maka bertambahlah lagi puak kita yang mempunyai blog. Walaupun usianya lom menjengah 7 hari, nampak kegigihan dak Ajipp kita ni untuk berblog. Aku juga harap kegigihan Ajipp tu takdelah cam aku... memula bukak blog arituh kan main lain nak update tetiap hari... pastu siap satu hari sampai 3-4 entry... dan hujung-hujung terus bersawang beberapa minggu wakakakak jangan hangat-hangat taik tapir gunung tawww? Apakah keseronokan berblog ni? Aku pun tak tau? Tapi aku rasa keseronokannya bila kita tau ada owang lain yang membaca blog kita ni walaupun coretan sekadar merapu wakakakak... back to the topic of the entry... aku ingin mengucapkan tahniah kepada Ajipp kerana telah menyertai alam blog yang meriangkan ini... seriang Alam Ria Cutik Sekolah... dan juga seceria Gerak Geri Gasing Bersama Abang Zoey di Astro Ceria... aku tak sabar nak membaca catatan personal bro ku sowang ni... ekekekek manalah tau kan? Ada kisah cinta luka yang dapat dikongsi bersama... sesambil pomot ni, aku harap Ajipp dapat le banjer Kentaki ke? Mekdi ke? Manalah taww aku turun Somban satu hari nanti wakakakak...


Jadik kepada yang tak tawww... jangan lupa kunjungi blog Ajipp ni. Dan marilah kita memenuhkan shoutboxnya camana kita mengofftopic tak hengat kat Kool wakakakak... Kunjungi blog Ajipp di http://ajipp.blogspot.com

No comments: