Friday, December 01, 2006

Kerja... Kerja... Kerja...

Dua hari terakhir bekerja ni aku sibuk sungguh... tetiba bebanan kerja bertambah. Fail tetiba masuk ngan kadar yang banyak... itu lom masuk agenda kerja yang telah ditetapkan untuk minggu depan. Mati aku... 2-3 hari ni aku stayback kat opis... siapkan mana yang patut. Sebabnya ujung minggu ni aku nak rehat pepuas. Aku nak tidor sampai tak lalu nak tido... malam ni aku masih tekun dan fokus dalam menyiapkan keje aku. Alhamdulillah... kebanyakkan keje yang telah dilambakkan siap sebagaimana yang dirancang. Minggu depan, bos dan sowang lagi seketip akan ke Kuala Lumpur, meninggalkan aku menjaga opis... nak wat meeting... nak sign itu dan ini... alahai! Harap-harap minggu depan aku ada masa melepak di alam porum dan di blog ni... kerja! kerja! kerja! sampai sudah le jawapnya tak berabisan... hu hu hu hu

No comments: