Wednesday, December 27, 2006

Apasal line tenet begitu lembab sekali?

Dari tengahari tadi, ini aje yang kuwa kat skrin notebook aku bila aku nak log-in kat Kool. Apasal yek? Adakah ini cubaan Halym untuk menghalang aku dari mencantasnya di tangga kedua? 500 posting lagi aku akan berdiri di belakang Ajipp yang kini dah 18 riban hu hu hu hu.... tak tercapailah matlamat aku nampaknya... Ces... marah tul aku!!!! (bukan marah kat bang Lym tau? Kataku ala ala bodek... ekekekek) Aku tak dapat bersengal dan bersenggolan ngan Beskut, Ijat, Gabanz, Poyo dan kengkawan yang lain... dah le aku banyak keje gak petang ni... maklumlah pasni nak cotik seminggu... ni yang buatku bertambah mental ni... kataku menggeget tulang keting sendirik; tapi tertanya gak... leh plak aku update blog aku ni hu hu hu hu... mencik tak dapat masuk Kool... kataku menghentak kaki kekuat... mencikkkkssssss

No comments: