Friday, December 15, 2006

Hangen!!!!

Aku gagahkan juga nak update blog ni... Kengkawan semua dah bising, maklumlah aku ni kan owang popular lagi hensem wakakakak... 2-3 hari nih aku hangen aje... Aku hangen ngan owang-owang di sekeliling aku. Owang-owang yang aku jumpa secara live di alam nyata. Apasal le kowang semua tahap menyakitkan hati. Kat opis aku ni ada beberapa owang kakitangan yang amat menjengkelkan aku. Jelak betul aku menengok muka masing-masing, tapi sebagai eksekutif; nak tak nak aku kena nengok muka sekor-sekor tiap hari... apatah lagi bila aku nak bagi mereka kerja. Yang aku hangenkan, bila bagi keje... dan dan tu juga terus komplen... susahlah... tak pandailah... itulah... inilah... tak pandai tu belajarlah bodoh!!! Bingai sangat ke? Kalau nak keje senang, applylah jadik pak guard. Takyah buat paper work atau menaip kat komputer. 2-3 hari nih aku keje menyound owang aje. Tak tahan dah aku ngan mentaliti staff tahap cipan cenggini. Pastu bila aku panggil mengadap sesowang, muka sekor-sekor buruk sikit aje dari muka tapir gunung wakakakakaka tensen tul aku... minggu depan aku ada kerja outstation. Baguslah... I need a break... takyah mengadap muka tapir gunung yang bisa buatkan bulu idungku gugur... kataku merapu di petang hari Jumaat ni wakakakaka... tapi hangen tetap hangen...

No comments: