Friday, December 15, 2006

Menjenguk blog kengkawan....

Petang ni aku abiskan masa ngan menjenguk blog kengkawan sesambil mengemaskini blog sendiri... ada yang bersawang... dan ada gak yang rajin update hari-hari wakakakak... tapi kebanyakkannya tahap bersawang le... aku nampak Marts rajin update blog. Caiyokkk arrr Marts... otai le katakan. Aku dulu memang tahap respek abis kat Marts masa di AMNet... apatah lagi dia ni Tok Ngulu Board Puaka (ekekeke kataku mengimbau kenangan silam) Kucen si Marts pun leh tahan tomeynya. Blog si Halym cam biasalah... tepek gambar aje. Kaber line malas nak menaip le tu... wakakakaka.... Blog si larlingku Manda arituh aku takleh access... ingat dah kena delete akibat kesengalan tuan punya blog. Arinih bukak ada balik ekekeke... Blog Minah pulak ada notis bersawang wakakakak.... Blog Intan pun ada notis bersawang... kaber line le tu sebab masing-masing malas update wakakakak.... blog Encik Wells jangan cakap le... dari zaman British tak update... sekarang dah 50 merdeka Cik Wells oiii.... semak samun tahap kubur lama dah... nanti aku sms Cik Wells suruh dia update blog purba dia tu wakakakaka.... Blog Isis plak... hem? Dia baru dapat hidayah... sopan santun gittewwwww... koser mak tawww? wakakakakak tapi kan ada sowang bro ku dah start berblog... tahniah le sebab akhirnya dapat cahaya kebenaran nak berblog wakakakak.... itulah ceritanya menjenguk blog kengkawan petang ni....

No comments: