Wednesday, September 20, 2006

Akak Doraku cayang...

Kali ni aku nak buat entry khas pasal sorang akak yang aku jumpa di alam porum (kat AMNet...) Namanya Dora. Aku panggil akak Dora aje. Gambar kat sebelah ni aku cilok dengan kejamnya dari blog si Amanda Tokey Kepek Ubi dari Senegal tu wakakakaka! Adalah 2 tahun dah kot aku berpapasan posting ngan Kak Dora kat alam siber ni... sama-sama membuat lawak sengal kat AMNet especially kat board tanah perkuburan AMNet yang ramai puak puaka yang tak betul otaknya. Then layan kak Dora di YM pulak sebelum bertukau sms (itu ajelah limit aku... mahaplah kak sebab suara garau dan macho ku ini akak masih tak dapat dengar.. hu hu hu hu) Aku suka layan Kak Dora ni sebab dialah akak paling senior yang aku jumpa di alam siber. Dulu masa aku ada masalah ngan gepren aku, Kak Doralah tempat aku mengadu. Bila aku clash ngan gepren aku, kat Kak Dora jugaklah aku mengadu. Kalau aku mengadu kat kambeng kang, terasa pulak bodohnya kan? Wakakakak Kak Dora ni orang Sarawak, orang Iban lagi tapi dah kawen ngan suaminya yang macho tu dan sekarang ni tinggal kat ..... (terpaksalah dirahsiakan takut ramai pulak yang nak mintak derma... wakakakak). Setelah bertahun-tahun Kak Dora menjadi suri rumah dan berporum sepenuh masa di alam siber, pada bulan Ogos lalu Kak Dora kembali semula bekerja di .... (dirahsiakan atas arahan Kerajaan Malaysia... wakakakaka) Dah lama tak berlawak dan beramas mesra dengan akak cayang ni... tapi bila Kak Dora menjerit kat shout box aku semalam, happy giler aku... ingat gak akak cayang tu kat aku yang separa mental ni hu hu hu hu

Buat kak Doraku cayang... update lah diari akak kat Mindsay tu... saya dah tahap mental kambeng bebiri membaca diari akak tu... tercabut tulang tungkeng dan terbarai tulang belikat membaca kehidupan seharian akak yang inesen seumpama Desperate Housewives itu... wakakakakak cayalah akak cayang... semoga berbahagia di samping abang Drac dan anak toyol (wakakakak ya ampun akak cayang...) di pekan ..... (rahsia weh! kalau tak Kak Dora geget montot aku wakakak)... this entry is just for you!!!

Untuk makluman semua, Kak Dora adalah satu-satunya Super Puaka yang diiktiraf Artis Melayu selaku tuan tanah di AMNet... (baca dengan nada voice over Roda Impian... wakakakak)

Idup Kak Dora! Agi idup agi ngelaban....

No comments: