Wednesday, September 20, 2006

Kepek oh Kepek!!!

Bila cerita pasal kepek, terus aku tingatkan si Amanda Tauke Kepek dari Senegal tu wakakakakak... actually aku memang suka makan kepek, tak kiralah kepek ubi ke, kepek pisang ke, kepek epal, kepek ayam belanda maupun kepek pucuk paku... asalkan kepek, memang aku masyuklah. Aku rasa keghairahan aku ke atas kepek ni (mak ko!!! ayat erotiklah pulak wakakakak) ni mungkin diwarisi secara turun temurun dari bapak aku yang merupakan penggemar setia kepek. Namun kegilaan aku ke atas kepek adalah melampaui batas hingga menyebabkan aku jadik merepek wakakakakak kepek ni kalau dekat-dekat nak raya tetiba aje menimbun kat pasar Ramadan. Tak paham aku... kalau tak tu tak tau mana tokey kepek menyorokkan kepek mereka... mungkinkah diperam di atas reban ayam untuk menjadikannya lebih masyuk? Kalau dekat nak raya, aku rajin beli kepek... berpuluh hengget abis kat kepek aje. Bukannya nak hidang kat orang pun (ada ke orang makan kepek di pagi raya?) sebaliknya dihidangkan kat diri sendiri semasa melayan pilem pilem Datuk Usup Selam dan Prof. Mamak Padukang Razak Mohideen yang sering mendapat slot di hari raya wakakakak... RM10 dapat 3 bungkus... kalau esok raya, pergilah ke bazar Ramadan... lelong RM10 dapat 4 bungkus... silap-silap ngan tokey-tokey kepek sekali kena lelong wakakakak kalau dapat anak tokey kepek yang muka cam Maya Karin tu lagi masyuk... kataku mengkerepekkan diri. Berbalik kepada cerita kepek, aku tak dapat makan kepek yang best kat sini... tak tau kenapa? Kepek kat semenanjung gak yang best dan boleh didapati di merata tempat hatta di kedai mamak sekali pun... windu aku nak makan kepek... oleh itu kepada Cik Amanda Saudagar Kepek dari Senegal, ko hantarlah sekarung kepek ko tu kat aku... aku nak makan kepek... hu hu hu hu...

Kerepek sungguh ko ni Damit...

Eleh... aku makan kepek nanti jangan mengada-ngada nak pow!

Nak kepek... hu hu hu hu

Manda... nak kepek... hu hu hu hu...

No comments: