Thursday, September 21, 2006

Kisah Cik Wahyuwazie

Ada sorang yang sangat special... kenal dah setahun lebih... tak pun dua tahun... kenal kat AMNet... forum peberet aku. Nama dia Wahyuwazie... nick dia lah... nama sebenar dia ialah Christina Aquaria Nor Wahyu Beruang Wazi wakakakakaka... ampunnnn!!! Kalau aku bersembang kat porum dengan minah ni, terus aje otak aku jadik kurang siuman... dari porum, bersembang kat YM... pastu di sms... sebab itu ajelah limit aku hu hu hu hu... bagi aku dia ni baiikkkk sangat. Tak tau kenapa... baik sebagai seorang kawan di alam siberlah. Kalau korang nak tau, dia ni gebus... ekekekeke muka dia cun sikit dari muka nenet kat entry ni... wakakakakak actually aku ada gambar si Wahyu ni (aku curik dari blog Manda kepek wakakak) tapi aku rasa dia takmo aku tepek gambar sebenar dia kat blog ni... so kalau korang nak tau muka si Ayu ni camana, ko tengok ajelah muka nenet ni... cute kan? Ekekekekek Ayu ni terkenal dengan avatar beruang kutubnya... aku rasa avatar tu dia pakai sejak aku mula kenal dia kat AMNet. Dan memandangkan dia selalu lepak kat board tanah perkuburan AMNet, maka dia digelar beruang puaka! Kejam kan? Tapi Aiman tak kesahhh... wakakakak Ayu rajin sms ngan aku memalam... soklan wajib aku tiap malam ialah: "Cayang dah lipat kain kapan?" Wakakakakak seramkan? Entry kali ni penuh ngan kelak sebab minah ni memang sengal tahap planet Zuhal. Adoihlah Ayu woi... ko sentiasa menceriakan hari-hari ku... malamku pulak dipenuhi keseraman sebab usikan berbentuk puaka melalui sms... hanya kita aje tau kan? Ekekekeke on the serious side, aku rasa ko ni baik sangat... thanks for being a cyber and sms friend... aku mungkin tak akan jumpa cayang di alam nyata... tapi kebahagian dan kesengalan yang dikecapi sekarang ni amat membahagiakan...

Tak sangka ramai puak sengal kan?

Ramai dohhhhhhhh

No comments: