Friday, September 15, 2006

Lebatnya ujan malam tadi...

Malam tadi bukan main lebat ujan kat sini. Masa aku sampai bilik dalam jam 7 petang, lepas aku makan malam kat kedai dan ngam-ngam nak tengok Naruto, ujan dah mula turun rintik-rintik. Dan menjelang pukul 8 malam, bukan main lebat lagi ujan turun. Bilik aku ada sikit-sikit bocor kat tingkap. Nak tengok Astro pun tak dapat. Signal lansung takde, tak pun gambar kat tv cam vcd rosak. Ujung-ujung aku layan baca majalah Ujang baru. Apasallah tak kelakar cam dulu. Tapi tak lama lepas tu, signal Astro dah okey balik. Takde cerita best pulak... kenapa yek? Hoh? Baru aku tingat, kalau malam Jemaat memang aku rasa citer kat tv ala-ala lemau sikit... mungkin menghormati malam Jemaat kot? Malam penuh berkat (dan penuh nikmat maklumlah sejuk lepas ujan lebatkan? ekekekek!!!) Boring... boring... pukul 10 malam aku dah mengeram... lagi masyuk!!!

No comments: