Thursday, September 28, 2006

Selsema Pepagi...


Dah dua pagi... bila aku bangun tidur, aku dapati hidung aku tersumbat ngan hingus. Pagi tadi, hingus tu siap berdarah. Apakah kerana aku berpanas setiap pagi? Masalahnya tak lama aku duduk di luar... berpanaskan mentari. Alhamdulillah menjelang tengahari aku okey balik. Mungkinkah suhu di dalam bilik hotel aku sejuk sangat? Aku pasang low aje. Namun kesejukkan sampai ke kaki. Aku siap tidur pakai setoking. Agaknya lemak lemak dah berkurang sejak bulan puasa kot? Maklumlah makan sehari sekali aje sekarang ni. Sahur aku minum milo aje... itu pun kalau aku rajin la... kalau aku malas, aku minum air mineral aje. And 2-3 hari ni semangat nak berblog ada kurang sikit. Agaknya aku sibuk memosting kat Kool. Siang malam... tadi si Nakkal muncul di Kool. Dia tanya bila aku nak balik ke Mindsay... hu hu hu asyik berporum di Kool, sampai lupakan porum satu lagi tuh. Dah 2-3 aku tak jenguk AMNet. Adeih... apa kena ngan aku ni... 3 porum peberet aku... aku dok konsentret kat satu porum aje. Takleh jadi nih... aku kena membahagikan masa sama rata untuk ketiga-tiga porum dan juga untuk blog aku. Hamster aku si Richard dan penguin aku si Gabang tu pun dah lama aku tak kasi makan. Aku harap kalau korang singgah blog aku ni, tolonglah kasi si Richard ngan si Gabang tu makan. Kesian kat dia orang... kepala terteleng-teleng ikut cursor korang wakakakaka!!! Kepada kengkawan yang rajin bersuara di shout box aku... tengkiyu aku ucapkan. You'll find nothing here except an ordinary guy gutting out whatever that crossed his mind. It is a way of releasing my tense and my thoughts... Alas... hopefully tomorrow never dies... never say never again... wakakakak dah tajuk pilem James Bond pulak.

Aku harap esok takde lagi masalah selsema aku ni...

..................................................................................

Mana pergi tukang komen aku? Gi semayang terawih kot? Wakakakak


No comments: