Tuesday, September 26, 2006

Mental Block?

2-3 hari nih aku tak tau nak update apa kat blog aku ni... hu hu hu hu dah tu kengkawan pulak ramai yang dok menjenguk sambil-sambil bergurau senda kat shout box aku tu. Tengkiyu arr sebab sudi menjenguk kat blog ni. Masa aku nak masukkan entry ni pun aku tak tau nak menulis pasal apa... slow sebab bulan puasa kot?

Oh ye... lupa lak nak kasik tau... aku outstation ni. Kat satu daerah kecil di Sarawak ni. Takde apa apa yang best sebab aku pergi kerja, bukannya berpesta pora. Aku pun rasa masa ni ada mental block sikit. Pagi tadi waktu aku bangun nak pergi keje, kepala aku terasa berat giler... agaknya aku lama sangat mengadap notebook aku kot? Bayangkan dari kul 9 malam sampai kul 4 pagi? Pagi tadi kepala pun ala ala weng aje. Aku tak makan panadol (lagipun apa ke jadahnya nak makan time time puasa ni), aku lebih senang letakkan minyak angin cap kapak dan banyakkan minum air suam. Tapi apa kan daya, bulan posa mana dapat minum air... jadik aku pun taruk minyak angin aje kat kepala... sibbaik dalam berat berat kepala tu aku dapat siapkan keje aku. Tengahari aku tido... sibbaik petang takde keje.... sakit kepala dah kurang dah... lepas buka puasa tadi pun aku minum banyak air suam... aku percayakan terapi air. Air akan buang segala sisa toksik dalam badan melalui perkumuhan... malam ni pun tak gi memana... semayang terawih pun tak buat... aku nengok Indosiar aje kat tv hotel... sambil tu aku mainkan lagu Diari Seorang Lelaki tu berulang-ulang... mental block arrrr....

Kroh kroh kroh.......

Ces.... tukang komen pulak tido... mental arrrrrrr

No comments: