Saturday, September 23, 2006

Merempit ngan dak Ajipp

Adeih... hari ni kul 9 baru aku tersadau dari tidur. Manakan tidaknya, malam tadi aku merempit ngan Ajipp. Aku dari dulu panggil dia 'bro'... sejak aku kenal dia di AMNet. Dia pakai avatar Won Bin... kekunun hensemlah tu. Antara mat rempit terkemuka di AMNet suatu ketika dulu, dia adalah porumer pertama yang dianugerahi title MegaStar di atas kegigihannya memosting beribu-ribu... aku rasa dalam sehari dak Ajipp ni mesti memosting beratus-ratus. Respek gak kat daya tahan dak Ajipp ni... dan aku jadikan dia ni idola untuk aku turut merempit sama, dan menjadi porumer ketiga di AMNet dianugerahi ngan title Megastar (tapi sekarang ni aku dah dapat title 'Diva'... lagi power tu... kataku berlagak lebih kurang) wakakakak Ajipp sekarang ni dah tak lepak kat AMNet lagi. Dulu dia dah bukak thread mengucapkan selamat tinggal. Aku sedih gak tengok sorang lagi otai AMNet pergi. Aku ingat dia sakit ke hapa ke, sehinggalah aku nampak dia merempit di Kool. Ceh! Kat sini dia merempit... mentang-mentanglah jalanraya tak sibuk. Aku tak pernah dapat peluang nak berporun in real time ngan dak Ajipp ni hinggalah malam tadi. Aku tau dak Ajipp ni merempit memalam. Aku memang takde peluang merempit memalam sebab aku menggunakan talian internet ofis. Malam tadi aku stayback sebab ada keje nak disiapkan. Dari Maghrib aku nunggu dak Ajipp ni muncul... siap tersangap sangap aku depan komputer. Dan menjelang tengahmalam... dari kejauhan aku terdengar deruan ekzos motorsikal kapcainya... dan bermulalah satu malam yang penuh ngan posting tahap membabi buta dan membuta tuli wakakakaka... aku taruk satu posting, dia balas satu posting... sampai kul 4 bila memasing dah tahap nak pengsan wakakakakak... adeih le... gigih sungguh kami berporum malam tadi. Aku rasa ada dekat 200 posting aku bantai kat Kool semalam... dari pagi sampai ke dinihari... kalau aku dibayar RM10 sejam untuk memosting kat Kool, memang kaya aku... sanggup aku tinggalkan keje aku sekarang dan duduk berporum aje... kalau aku berporum 10 jam sehari pun dah dapat RM100... kalau 15 jam dapat RM150... kali 10 hari dah RM1,500... sebulan dapat RM4,500... duduk mengadap komputer dan membiarkan otak relaks aje... sapa takmo kan? Wakakakakakak... dak Ajipp sekarang ni dah 6000 lebih posting..... aku baru 1000 lebih... ada 5000 lebih nak kejar wakakakaka... tak terkejar beb! Tapi ini adalah satu motivasi untuk melepak di porum tu... tu lom nengok posting si Halym, otai lama AMNet yang kini otai kat Kool... nak masuk 9000 dah... tapi kalau korang selalu lepak kat AMNet, budak Ding tu aku tengok dah nak cecah 20,000... itu lagi ganaz... teknik mencilok postingnya memang aku kagumi... berporum ni membuatkan kita addict... addict untuk bersembang. Itu adalah satu keseronokan yang hakiki. Apa yang kita dapat dari ribuan posting ni? Recognition? Yes... menjadi senior sentiasa menjadi satu motivasi (tapi janganlah kerek kan?) namun yang paling penting ialah kepuasan. So, sekarang ni aku dah ada motivasi nak melepak kat Kool. Nak menjaga dak Ajipp ni jangan merempit laju sangat wakakakakak...

To my bro (actually hanya ada beberapa owang saja yang aku bahasakan mereka sebagai 'bro' di alam siber ni... for me, not all qualified to be my 'bro')... hope that we'll be having a good time merempit kat litar Kool yang kurang sibuk tu... wakakakakak nak rempit, jom gi Kool...

Adeih la... gila merempit balik. Tak silap arituh kata dah lemau ngan berporum... tak paham aku...

Syadap youuuuuuu wakakakakak

No comments: