Thursday, September 14, 2006

Damit?


Kenapa aku pilih nama Damit? Ramai yang tertanya-tanya... Damit ialah nick yang aku gunakan di alam forum. Kenapa Damit? Kenapa tak letak nama Adam? Atau Pak Man? Atau Ashraff Sinclair? Aku pun tak tahu... cuma yang pasti nama 'Damit' senang diingat dan disebut, dan nick tu aku dah pakai lebih 3 tahun. Aku mula berporum secara aktif di AMNet. Porum tu lah tempat aku mengenal kawan di alam siber. Dan ada yang dikenali di alam sms... alam nyata atau pun alam barzakh? Itu cerita lain kali kalau aku sempat nak cerita... sekarang ni aku rehat kejap dari alam porum... sebab aku nak jadik blogger yang gigih... tapi kenapa Damit? Yelah... yelah... aku pilih nick 'Damit' sebab dalam bahasa Melayu Brunei, ia bermaksud 'kecil'. Relevan tak? Kalau tak relevan pun pedulik hapa aku wakakakakaka........ kalau nak panggil manja, panggil aje 'Dam'... bukan 'damn' tau????!!!

No comments: