Thursday, September 21, 2006

Lepak di KOOL...

Sekarang ni aku banyak abiskan masa aku di porum Kool... Respek, Relaks dan Respon. Porum ni bukan porum owang lain pun. Geng-geng lama gak yang suka melepak kat sini. Aku masih lagi menjenguk AMNet, hari hari aku online... cuma kehadiran aku mungkin tak disedari sebab aku pakai mode stealth... dan aku juga jarang memosting. Tapi sekarang ni aku suka lepak kat sini layan geng lama cam Halym, Ajipp dan Manda yang cukup membuatkan aku separa sengal dibuatnya. Walaupun tak happening cam AMNet tapi aku tetap happy lepak kat situ. Stress free pulak rasanya. Minggu depan bulan puasa... sepanjang pengalaman aku berporum, bulan puasa keadaan di porum agak slow sikit. Namun tetap happening... macam-macam cerita yang keluar... nak beli baju rayalah, cerita pasal pasar Ramadanlah, juadah berbuka peberet, lauk bersahur, kuih raya pilihan, lagu raya, kad raya... sibbaik antu raya tak masuk ekekekek... masa ni gaklah ramai porumer tukau avatar kepada yang lebih sopan. Aku siap guna avatar orang tengah sujud... kekununnya menunjukkan aku ni alim le... walhal cam haram ekekekeke... namun kemeriahan di porum tetap dapat dirasakan. Di porum, kita ada satu keluarga yang besar... bila dah keluarga besar tu memang banyaklah cerita yang didengar dan dikongsi bersama-sama. Kepada korang yang lum lagi merasakan nikmat berporum, baik korang try... aku rasa korang akan dapati kengkawan korang di alam siber lebih ramai dari apa yang ada di alam nyata... betul... aku sendiri mengesahkannya... kawan aku di alam siber lagik ramai rupanya.... apakah aku anti sosial?

Ko memang anti sosial... duduk terperuk di dunia khayalan dan fantasi ko sendiri... ko menjadikan dunia di sekelilingmu kecil...

Tapi aku bahagia dengan dunia kecilku ini...

Terpulanglah Damit... hiduplah dalam dunia ko yang tak berkembang itu...

Itu pilihan aku... dan aku bahagia dengan pilihan aku...

Aku yakin ko akan mengeluh lagi di entry mendatang...

Biarlah aku ngan duniaku... fantasi ku... khayalan ku...

Lantak... kepada korang yang nak lepak di Kool, masuk aje ke http://kool.10.forumer.com

Hu hu hu hu hu hu

No comments: