Thursday, September 14, 2006

Spekulasi mengenai aku di AMNet!

BERIKUT ADALAH KENYATAAN MEDIA INCHE DAMIT MENGENAI SPEKULASI BAHAWA DIVA AMNet INI TELAH BERSARA DARI AMNet...
Assalamualaikum dan selamat tengahari,
Sukacita saya ingin mengumumkan bahawa saya 'terasa' ingin bersara dari AMNet oleh kerana masalah mental yang saya hadapi. Setiap kali saya log-in kat AMNet, fikiran saya menjadi senget dan terus menyebabkan saya tersengih sehingga terkeluar air liur lalu membasahi keyboard notebook saya. Ini nyata menjejaskan prestasi saya sebagai seorang seketip yang hensem lagi macho, menyebabkan saya tidak lagi relevan di mata gadis-gadis yang bermata duitan dan walaupun saya ini jejaka sehensem Ashraf Sinclair. Adapun sindrom atau gejala kesengalan ini hanya melanda diri saya tatkala saya sedang berporum. Saya tidak menyalah mana-mana porum atas penyakit ganjil saya ini namun untuk mengelakkan saham saya terus merudum, dengan rendah hati saya berehat seketika dari berporum di AMNet. Sekian, harap maklum dan terima kasih.

* namun saya akan masuk sekali sekala untuk melepaskan kerinduan pada kengkawan hu hu hu hu mencik!




No comments: