Thursday, September 14, 2006

Kisah Si Liv...

Aku kenal empunya avatar ni kat satu porum... kenal pun sebagai seorang porumer tapi tak lebih dari itu. Dia kat New Zealand (bukan New York ataupun New Year...) Aku suka baca posting dia ni sebab dia ni inesen sangat. Mesti cute kalau jumpa kat alam nyata kan? Nick dia Livtylerjadian... agaknya sebab dia selalu join aku bersembang kat board antu di porum tu maka dia adalah seorang jadi-jadian kot? Tapi dah lama aku tak masuk porum tu. Saja nak berehat sebab aku dah aktip kat porum tu dekat 3 tahun. Kepala otak pun dah buntu... saja aku buatkan entry pasal si Liv ni... takde apa apa sangat pun, cuma aku masih terbayangkan betapa inesen dan cutenya dia melontarkan soalan di dalam porum tu... cayang cute sangat tau? Semoga berbahagia di Wellington bersama yang tersayang...

No comments: