Thursday, September 14, 2006

Malam ni nak tengok Naruto...

Malam ni siri anime Naruto kat TV3 jam 7 malam... dibawakan kepada anda oleh snek lazat Apollo. Aku actually kurang layan citer anime namun minat aku berputik apabila ex-gepren aku suka sangat Naruto, siap beli komik lagi. Semasa masih berhubungan, awek aku ni akan memastikan aku akan tengok Naruto melalui sms. Dia akan ceritakan apa yang berlaku, dan aku kena beri komen. Pernah sekali aku kantoi tak tengok, tapi dalam sms aku kata aku tengok. Malangnya bila ditanya mengenai episod tu aku tak dapat jawab. Gepren aku membebel dalam sms. Nak tak nak kenalah aku tengok Naruto... dan akhirnya aku minat pulak nak layan. Best gak rupanya Naruto ni. Dan sekarang setelah beberapa bulan aku clash ngan gepren aku, aku masih menonton siri ni. Walaupun tak perlu berkongsi apa yang aku tengok ngan gepren aku tu, tapi sesekali terasa gak syahdunya bila mengenangkan saat indah bersama... kataku ala ala sayu hu hu hu hu hu

So.. jangan lupa menonton siri anime hebat Naruto, dibawakan kepada anda oleh snek lazat Apollo....

No comments: